Wojciech Łastowiecki - Informatyk  

  

Oferty

  

 PC-Serwis

 Porady IT

 Programowanie

      "Moja firma"

      "Moja kancelaria"

      "Mój magazyn"  

 Sieci Thin-Client  

      thin-serwer 

      thin-client  

      sieć z jednym serwerem  

      sieć z wieloma serverami  

      Zalety  

 Szkolenia - Access  

  

  

Inne tematy

  

 "Chmura IT"  

 Prywatność w internecie  

 Zagrożenie

  

  

 

  

"Mój Magazyn"  

  

Aplikacja napisana jest w Microsoft Access i skierowana do firm prowadzących gospodarkę

magazynową, sprzedaż towarów. Zajmuje się gospodarką środków  trwałych. Jest jedną

z grupy programów  ERP.

Została stworzona z myślą o łatwym zarządzaniu oraz zwiększeniu wydajności i aktywnie

wspomagać w organizacji i zarządzaniu firmą. 

Obsługa aplikacji jest łatwa i przyjemna. Nie wymaga czytania długiej dokumentacji.

Możliwość zamieszczania zdjęć artykułów zwiększają komfort obsługi, natomiast wykresy

statystyczne bardzo szybką orietację o stanie magazynu i sprzedaży towarów.

Aplikacja prowadzi przeliczenia z PLN na Euro i odwrotnie, co umożliwia kooperację

z firmami we Wspólnej Europie.

Zbiera i przetwarza informacje  o towarach, klientach, dostawcach, fakturach, dostaw,

sprzedaży, wydatkach, przychodach, płatnościach, korespondencji, itp. Umożliwia łatwe

wyszukiwanie produktów, prowadzenie kalkulacji ich cen, wyboru dostawcy. Prowadzona 

jest  kartoteka towarów, stan  magazynu, ewidencja przyjęć i dostaw towarów.

  

  

Zarządzanie danymi klientów ma za zadanie stworzenie

kartoteki klientów, którym sprzedawane są artykuły. Obejmuje

dane niezbędne do kontaktów, wystawienia zamówienia, faktury,

kontroli płatności oraz prowadzenia wszelkiej korespondencji

Jeżeli klientem jest firma, kartoteka zawiera również informacje

dotyczące pracowników

  

  

                                                         Zarządzanie danymi dostawców  obejmuje dane

                                                          dostawców, do prowadzenia kooperacji, informacje

                                                          o pracownikach - do bezpośrednich kontaktów  oraz dane

                                                          baków do dokonywania przelewów za zamówione artykuły.

                                                          Ta część aplikacji umożliwia "poglądanie" różnych

                                                          "zdarzeń", jak np. dostarczane artykuły, pocztę, złożone

                                                           zamówienia, itp.

  

  

Zarządzanie danymi towarów  służy stworzeniu kartoteki  

sprzedawanych towarów w celu dokonania zamówień u dostawców,

wystawiana ofert klientom, kalkulowania cen sprzedaży, różych akcji, 

planowani zamówień, dokonania inwentaryzacji w każdym momencie.

Ceny towarów polskich dostawców przeliczane są na Euro oraz ceny

europejskich dostawców na złotówki. Wydruki i diagramy przentują

sytuację magazynu.

 

  

                                               Przyjęcia  zamówionego towaru następuje po jego dostarczeniu

                                                 przez dostawcę. Zmienia automatycznie stan towaru w magazynie

                                                 o ilość przyjętych artykułów. Stąd wiadomo jest ile się ich znajduje

                                                 się aktualnie w magazynie. W tej części aplikacji możliwe jest  

                                                 "podglądanie" płatności za dostarczone towary.  

  

  

Wystawianie faktury  i dokumentu dostawy następuje po

zatwierdzeniu  przez klienta zamówienia. Dokona automatycznego

pomniejszenia stanu o ilość towarów wyszczególnionych w fakturze.

Aplikacja sprawdza, czy ilość towarów jest wystarczająca do ich

sprzedaży.

Termin zapłaty za towary jest automatycznie obliczany do daty

wysłania faktury do klienta. Prowadzona jest ewidencja płacenia

należności za zakupione i dostarczone towary. Istnieje możliwość

pisania psim dotyczących płatności.

  

  

                                          Wydatki rejestrują wszelkie koszty firmy. Podzielone są na

                                                 grupy. Wykresy statystyczne przedstawiają ich strukturę.

  

  

  

  

Poczta zapewnia pełna obsługę korespondencyjną

firmy z jej partnerami oraz zdarzeniami. Dotyczy 

klientów, dostawców  zamówień, faktur, płatności, 

anulowań, itd. Obejmuje rejestrację mail-i, pisanie

pism  do klientów, dostawców, z tytułu faktur, zamówień,

płatności.

  

  

 Dla zainteresowanych opis oplikacji w zbiorze PDF.

 

 

  Usługi       Opinie       Profil    


   Komórka:   537 664 629,        Email: info@iwojciech-lastowiecki.pl .       Adres:  ul. Sokołowska 9,  01-142 Warszawa